Měna:
Úvod ::  Jak nakupovat

Jak nakupovat

Doprava a vrácení zboží
Dopravní politika
Rychlá doprava po celém světě! Bez daně!

1.Když zadáte objednávku, okamžitě obdržíte potvrzovací zprávu. Pokud obdržíte potvrzovací e-mail, okamžitě nás kontaktujte.

2. Před zaplacením potvrďte svou poštovní adresu, nejlépe opustíte telefonní číslo pro kontaktování. Po zakoupení si ověřte e-mailovou adresu a ověřte si e-maily.

3. Položky jsou zpravidla odeslány do 12 hodin po ověření platby (Sat. & Sun. a většina státních svátků je vyloučena).

4. Obvykle používáme DHL, EMS, UPS nebo FedEx k doručení vašich předmětů přímo k vašim dveřím, ujistěte se, že jste doma, když parcela dorazila k vašim dveřím.

5. Po odeslání zásilky vám zašleme číslo sledování, jakmile bude k dispozici. Doba přechodu balíku obvykle trvá 3-5 pracovních dnů, v závislosti na cíli, dovolené a faktorech mimo kontrolu poštovní služby. Pokud je nějaké zpoždění, máte větší trpělivost. Děkujeme za podporu.

Exchange Policy

1.Použijeme pouze kompletní vrácení peněz za položky, které způsobují problémy.

2. Přijímáme výměny za nesprávnou velikost nebo barvu do 10 dnů od data původního odeslání objednávky. Kontaktujte nás s Vaším ID objednávky a podrobnostmi objednávek, které vám pomohou. Zpětná vazba!

3.Při odeslání zásilky nás musíte kontaktovat, uveďte správnou adresu. Všechny položky, které nám byly zaslány, musí být v původním stavu, tj. Neopotřebované, upravené nebo vyprané, se všemi značkami připojenými. Opotřebené nebo špinavé předměty se vám vrátí zpět.

4. Nepokryjeme náklady na přepravu zásilek, budete zodpovědní za vrácení poštovních zásilek a poštovních zásilek za zaslání vyměněných zásilek zpátky k vám. Doporučujeme vám přidat sledování a pojištění při odesílání zásilek k nám pro vlastní ochranu, protože nemůžeme být zodpovědní za ztracené zásilky. Poplatky za dopravu a manipulaci jsou nevratné.

5.Při zaslání zásilky nám prosím pošlete e-mail s číslem sledování.

Vrací politiku

1.Používáme pouze vrácení položek, které mají problémy způsobené námi, doufáme, že vaše rozumné pochopení.

2.Výrobky můžete vrátit k plné refundaci (mínus poštovné), pokud jsou neotevřené a v prodejním stavu na níže uvedenou adresu.

3.Přijměte nám e-mail s návratovou poštou před odesláním zboží a dejte nám vědět, jaké produkty se vrátíte. Zajistěte, aby produkty byly zabaleny bezpečně a bezpečně. Nemůžeme přijmout odpovědnost za zboží, které se během procesu návratu ztratí nebo poškodí. Proto žádáme, abyste požádali o vystavení certifikátu o odeslání při vrácení produktů poštou. Jakmile obdržíme položky, bude vrácena zpět do 14 dnů.

4.Výrobky musí být vráceny do 7 dnů od data přijetí - nevyžádané a obsahovat veškeré originální obaly a štítky. Zaplatíme vám původní způsob platby, s výjimkou bezplatného poplatku za opětovné skladování / zpracování, manipulační poplatek a náklady na přepravní poplatek od nás jsou nevratné. Všechny náklady na dopravu spojené s vrácením zboží jsou odpovědností spotřebitele.
zpět
Copyright © 2018 www.optimo-marketing.cz. All Rights Reserved